24 Ocak 2015 Cumartesi

physicians formula organic wear maskara


Bugün dermoeczanem.com dan gelen hediyem physicians formula organic wear maskara ile karşınızdayım. Bu physicians formula ürünlerinden denediğim ilk ürün oldu ve gerçekten kullanılmaya değer bir marka olduğunu düşünmeye başladım.


Ürünün detaylarına gelirsek adındanda anlaşıldığı gibi organik bir rimel olduğu idda ediliyor. Ben en çok fırçasını sevdim aslında her rimel gibi normal bir fırça görüntüsünde ama bence kirpikleri tek tek ayırabilen nadir fırçalardan ve çok başarılı. Rimelin yapısına gelirsek biraz kuru bir yapısı var daha doğrusu sürer sürmez hemen kuruyor. Aşağıda iki gözüm arasındaki farkı gösterdim tabi ki çok büyük fark var ama ben yinede çok fazla bir hacim kattığını düşünmüyorum. Çok daha iyi hacim veren rimeller kullanıyorum ama kirpikleri tek tek ayırması ve organik olması yönünden sınıfı geçti diyebilirim benden 10 üzerinden 7.





4 yorum:

  1. Zaten güzel kirpiklerini iyice güzelleştirmiş :)) ama sanırım maskaranın kalıcılığı da düşük öyle duymuştum ama denemedim hiç
    http://begumbas.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem öyke bi sorunla karşılaşmadım bulaşma akma falan mı oluyormuş

      Sil
  2. bu markanın tm ürünleri gerçekten çok başarılı. Harika görünüyorsunuz ;) physicians formula markasını ben de severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil