26 Ocak 2015 Pazartesi

physicians formula happy booster allık


Kızlaar!  Ben bu allığı kullanmaya kıyamıyorum. O kadar şirin bir yapıya sahipki rengi amblajı hele ürünün kalpli deseni desenler kaybolacak diye aklım çıkıyor desem yeridir. Tam da aşık olunası bir ürün değil mi gerçekten?  

Ürünün en önemli özelliklerinden biri paraben içermemesi. Biliyorsunuz ki artık herkes parabensiz ürün arayışında bu yüzden rahatlıkla önerebilirim ayrıca bildiğim kadarıyla hayvanlar üzerinde testte yapılmıyor. 




Pigmentasyonuna gelince parmağımda gayet yoğun dursada fırçayla uyguladığınızda tam doğal bir renk gözüküyor ve sağlıklı canlı bir görüntü elde ediyorsunuz o yüzden pigmentasyonunu olması gerektiği seviyede buldum. Hafif sedefli bir yapısı var. Bir de pudra gibi toz toz değilde çok daha yumuşak bir yapısı var allığın bu gerçekten çok hoş ve çok farklı. 


Fırçasına gelince. Sanırım hepimiz alıştık artık ürünlerin yanında verilen bu tarz kullanışsız fırçalara ama hiç bu kadar kötüsünü de görmemiştim. Sanki sırf konmak için konulmuş hani aa fırçada koymamış demesinler diye. Fırçanın da görüntüsü en az allık kadar şirin ama malesef hiç güzel bir uygulama yapmıyor...


Görüldüğü gibi allığın altında küçük bir bölme daha var ve o bölmede fırçasını ve aynasını bulabilirsiniz. Bu tip tasarınlar nedense benim çok hoşuma gidiyor. Zaten Physicians formula ürünlerinin hepsi birer tasarım harikası.
Ben bu allığa 10 üzerinden 8 veriyorum.
Allığın fiyatı ise 55 tl idi.  Ürünü ise sadece eczanelerden ve internet sitelerinden alabilirsiniz. Herkese musmutlu günler olsunn. :)



8 yorum:

  1. Bende bayıldım. Kullanma vitrinde sergile o derece güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. Çok şirinmiş güle güle kullan canım benim :))
    http://begumbas.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  4. Ambalaj şahane :) Almak istemeyen birini bile zorla aldırır :)

    YanıtlaSil
  5. kızlar bu physicians formula markasını ben de son iiki aydır keşfettim. harikaa. teşekkürler yazı için de. :)

    YanıtlaSil