27 Mart 2013 Çarşamba

avon makyaj temizleyici & vücut losyonu & fondoten fırçası


o kadar avon alışverişi yaptık makyaj malzemesi aldık e onlarıda temizlemek lazım . Bu makyaj temizleyicisini arkadaşımın önerisi üzerine aldım iyikide almışım ben makyajımı çıkatırken çok cebelleşirim gözlerim kıpkırmızı olur ama bu iyi iş çıkarttı bence bu sefer o kadar zorlanmadım üstelik cildi yumuşacık yapıyor.

vücut losyonuna gelince karpuzlu ama ben nedense karpuz kokusu alamadım belkide benim budumda vardır bir sorun.:)


daha öncede bi tane fondoten fırçam bardı ama bir türlü yediremiyordum kafayı yicektim birde avonu deneyeyim dedim . kalite kendini belli ediyor bence ne diyeyim :)


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6834753/?claim=e7wxkh4p3vh">Follow my blog with Bloglovin</a>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder