10 Mart 2013 Pazar

avon solutions

sizde benim gibi avon ürünleri hastası mısınız? ya da makyaj takı ? sabahtan akşama kadar oturur nette makyaj takı ürünlerini inceler dururum. Sonra bi anda dedimki ben neden ürünlerimi başkalarıyla paylaşmıyorum ve işte başladım yazmaya. umarım merak ettiğiniz ürünleri burada daha gerçekçi halini görüp gönül rahatlığıyla kullanırsınız :)


SOLUTİONS



Pembe olan ; berrak görünüm veren gündüz kremi SPF20 eğer yüzünüzde cilt lekeleri varsa ve ya cilt tonu bozukluğu gercekten cok iyi gelecek. Cildinizin berrak duru ve yumuşacık görünmesini istiyorsanız gözünüz kapalı alabilirsiniz. Bu ürün dut özlerinden yapılmış ayrıca A vitamini gibi antioksidan özellikler bakımındanda zenginleştirilmiş.

Mavi olan ; yağ içermeyen cilt görünümü matlaştırıcı SPF15 sizinde cildiniz yağlı ise ve ya karma bi cilde sahipseniz örneğin vücudunuzun yağ dengesi normaldir ama T bölgenizde yağlanma oluşabilir o zaman kesinlikle bu ürünü kullanmalısınız derim. Ben sürdüğümde beni çok şaşırttı gercekten gözle görülür bir değişme oldu. Bu ürün kamelya çayı yaprağından yapılmış.Çinko kullanılarak cildin yağ dengesini düzenlemek için zenginleştirilmiş.

Ben cilt tipime göre bunları aldım kullanıyorum. Gerçekten cok memnunum. Özellikle ürünün cam içinde oluşuda ayrı bir kalite hissi uyandırıyor. SOLUTİONS un diğer kuru hassas ciltler için , ışıltılı bir görünüm için, sıkılık ve kırışıklık için, ince çizgiler ve kırışıklık için olan ürünlerininde en az bu ürünler kadar iyi olacağına eminim. Gönül Rahatlığıyla Kullanabilirsiniz.


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6834753/?claim=e7wxkh4p3vh">Follow my blog with Bloglovin</a>

6 yorum:

  1. Demek o kadar guzel diyorsun baska kremlerinide alirsan yayinlarmisin merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki alırsam elime geçtiği an yayınlarım :D

      Sil
  2. bana biraz pahalı geldı ama .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bi daha ki ayi bekle tatlim bazen indirime giriyorlar ben 9.90 tl ye almistim

      Sil
    2. Hmm takip edeyim o zaman

      Sil