11 Mart 2013 Pazartesi

florrmar



vee gelelim bu günküson yazımıza florrmar denince aklıma rengarenk bir dünya geliyor ojelerden pembe olanı benim favorim. 
allığa gelince allığa pek ihtiyaç duymam ancak hediye geldiği için kullanmaya başladım gerçekten çok yoğun bir renge sahip sürerken fırşaya üflemeyi unutmayın derim.
pudraya gelince pudrayı genellikle fondotenin üzerine kalıcılık saglaması için sürüyorum böylece hemen uçmuyor gün boyu kullanabiliyorum. 
rimell ah o rimelden neler çektim ben :D normal bir rimel olarak aldım çıkarmak istedim ve suyla yıkadım meğersem sudan etkilenmiyormuş mecburen göz makyajı çıkarıcı pedlerden kullandım ama bakmayın öyle dediğime sudan etkilenmeyen rimel istiyorsanız hemen florrmarı deneyin derim hiç çıkarmazsanız 1 hafta dayanır heralde :D 

ve gelelim beyaz tırnak kalemine ben french yapmayı hiç beceremem bu kalem çok işime yaradı bunu söyleyebilirim. :)


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6834753/?claim=e7wxkh4p3vh">Follow my blog with Bloglovin</a>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder