12 Mart 2013 Salı

saçlarınız için çam terebentin esansı


saçlarınız için çok önemli ve işe yarar bir formul söyleyeceğim şimdi size. saçlarınızın çok dökülmesinden ve kırılmasından şikayetçiyseniz hemen uygulayın derim ben ben 750 mililitrelik bir şampuana 350 damla damlatarak kullanıyorum aktarınıza da sorarsanız size daha iyi yardımcı olacaktır. Benim saçlarımdan örnek verecek olursam her taramamda bir avuç saç dökülürdü kullanmaya başladığımdan beri yarı yarıya indi üstelik saçlarımın uçları çok kırılır cılızlaşırdı şimdi tek tük 2 3 kırığı zor buluyorum. üstelik saçlarım 2 ayda 10 cm falan uzadı bi deneyin derim. hee bide salkım ağacının özünden çıkan sıvının saçı bi anda uzattığını duydum ne kadar doğrudur bilemem. :)




<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6834753/?claim=e7wxkh4p3vh">Follow my blog with Bloglovin</a>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder