15 Mart 2013 Cuma

Nina Ricci Ricci



bu parfüm bana hediye gelmişti büyük bi heyecanla açtım ve sıktım oldukça ağır bir koku gibi geldi bana ilk notasını revent kabuğu ve bergamot, orta notasının hindistan tutya çiçeği ve okka gülü, dip notasını ise paçuli ve sandal ağacı oluşturuyor.
yinede kullanmaya başladım ama etrafımda hacı yağı gibi kokuyor sıkma diye tepkiler alınca bıraktım. yinede o tür kokular sevenler için ideal.

Bunlarıda deneyebilirsiniz; buna nazaran daha iyiler :)



Üst nota: Pembe biber, yaban gülü.
Kalp notası: Kuşburnu, defne, Nerium oleander.
Taban nota: Misk, beyaz ahşap.








Ahududu, zencefil, sümbülteber, gül, paçuli ve sandal ağacı ...

















Üst notalarda Caipirinha misket limonu, Calabria limonu; orta notalarda aşk elması, pralin ve şakayık; alt notalarda beyaz sedir, elma ağacı ve misk. 













<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6834753/?claim=e7wxkh4p3vh">Follow my blog with Bloglovin</a>


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder