11 Mart 2013 Pazartesi

golden rose ürünleri






öncelikle mouse fondotenden bahsedebilirim aldığım günden beri ne zaman kullansam rezil olduğum bi fondoten çünkü satıcı o kadar açık renk vermişki bana bembeyaz bir suratla öcü gibi duruyorum ayrıca yüzünüz sivilceliyse kullanmanızı önermem sivilceniz üzerinde kalıntı oluşabilir onun haricinde sivilcesiz bi yuzunuz varsa sadece lekeleri kapatmak istiyorsanız önerebilirim.



pudraya gelince artık kimse pudra kullanmıyor sanırım ama ben vazgecemiyorum şu ana kadar kullandığım tenimle eni iyi uyumu gösteren pudra diyebilirim.

ve tabiki fırçalı gördüğünüz göz altı kapatıcısı göz altlarımda çok şükür bi sorun yok ama bunu bölgesel olarakta kullanabilirsiniz yüzünüzde sadece küçük bir ben civilce ya da herhangi bir leke varsa ve onu kapatmak istiyorsanız ideal bir kapatıcı.

gelelimmm şeffaf rimele golden rose şeffaf rimel gerşekten çok doğal bir kıvraklık veriyor üstelik mineral etkiliymiş içinde de küçük küçük toplarr vaaarrr... :D



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6834753/?claim=e7wxkh4p3vh">Follow my blog with Bloglovin</a>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder