26 Mart 2013 Salı

takı alışverişi ...

çok tatlı takılar aldııımmm şizle paylaşmasam içimde kalcaktıı hemen resimlerini paylaşıyorum :D


öncelikle altın sarısı koleksiyonumla başlayalım :)



en soldaki kapaklı kolye içine resim koyulabilir. Bunu kotondan aldım koton üretmiyor tabii ama takıla için çok hoş bi kısım ayırmış fiyatı 16 tl 

sağdaki kelebekli kolyede çok şık bence ne zamandır istiyordum böyle içinde nazar boncuğu olan bi kolye bunuda sosyete pazaından aldım fiyatı 3,5 tl 



kelebekli yüzük tresera dan üzgünüm ki bulunduğum şehirde şubesi yok :( bunun için sırf istanbula gittim aldım     delilik ama napim burda da olsa alıp alıp tanıtırdın siz ama yapıcak bişey yok fiyatı 7 tl

love yazılı yüzük buna benzer bir yüzüğü accessorize den almıştım ama karardı çok üzülmüştüm bunu bulana kadar canım çıktı bunuda bursada akrabalarımı ziyarete gittiğim bi yerde almıştım fiyatı 3 tl

iki çiçekli olan küpemi sosyete pazarından aldım fiyatı 1 tl

ve son olarak papatyalı küpe bunuda kotondan aldım fiyadı 5 tl .


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6834753/?claim=e7wxkh4p3vh">Follow my blog with Bloglovin</a>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder