19 Ekim 2014 Pazar

avon ideal flawless pata crem ıvory



Herkese merhaba... 
Bugün bir pata kremle birlikteyiz. Çok uzun zamandır pata krem kullanmıyorum. İlk aldığım pata krem golden roze ürünüydü ve ben çok küçük ve tecrübesizdim. O krem çok katıydı ve ben kullanamadım bu yüzden bi daha tövbe pata krem almam dedim ama geçenlerde tövbemi bozdum ve avonun pata kremini aldım.


Ürün hiç kullanılmadan açıldığında en açık rengi ıvory olmasına rağmen çok koyu gözüküyor. Ürünü alıp elime baktığımda çok üzüldüm kahretsin çok koyuymuş of dedim. Ama yüzünüze uyguladığınızda aksine açık bir renk olarak yüzünüze uyum sağlıyor.


Kapatıcının altında bir kısım daha var ve altında kendine özel süngeri var bu yönünden dolayıda tasarımını çok beğendim.


Gördüğünüz gibi yukardada bahsetmiştim ilk görüntüsü çok koyu ama bozup kullanmaya başladığınızda rengi normale dönüyor ve cildinizle tam uyumluluk sağlayarak güzelce kapatıyor. 
Kötü yönüne gelince biraz yağlı bir yapısı var ancak onuda transparan pudrayla yağlı görünümünü kapatabilirsiniz.
Kokusu da bi acayip hoş değil ama yinede kapatıcı özelliğine karşı katlanılır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder