8 Ekim 2014 Çarşamba

essence blush up! allık


Merhaba...
Bugün sizlerle essence blush up! allığı hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım sizinle.
Öncelikle amblajının tasarımı harika en beğendiğim özelliği bu oldu. Essence bu konuda gerçekten iyi bir çalışma yapmış. Bu tür şefaf mika türü amblajları çok seviyorum. Ancak malesef diğer yorumlarım bu kadar iyi olmayacak.


Ürün gördüğünüz gibi geçişli renklere sahip. Neredeyse pembenin her tonunu elde edebilirsiniz bu allıkta. Bende bunu ilk aldığımda bu görüntüsünü sevmiş ve öyle almıştım.


Ürünü üç ana renk olarak size göstermeye çalıştım. En açık renkten en koyu rengine kadar inceleyebilirsiniz.


Ürün çok şirin gözüksede malesef o kadar masum değil. En açık rengi bile yüzünüzde inanılmaz yapmacık duruyor ki siz en koyu halini düşünün nasıl palyaço gibi oluyor hayal edin.  Kullanmak için çok fazla üfleyerek uygulamanız gerekiyor öyle olucada çabucak uçuyor. Yine bile hiç doğal durmuyor. Bu allığı birçok yerde çok iyi diye okudum ancak ben hiç beğenmedim. Bunu bence sadece esmer tenliler ya da çok profösör olan makyözler kullanmalı. Beyaz tenlilerde çok göze batıyor. Ancak esmer tende belki daha normal gözükür. Çünkü denemek için esmer tenli olan bir kuzenimde denedim onda ben de durduğu gibi abartılı durmadı. Uzun lafın kısası beyaz tenliler kesinlikle uzak dursun esmer tenlilerde bir denesin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder