12 Ekim 2014 Pazar

essence glow neon glow


Günaydın kızlar. Bugün yine şirin bir ürünle beraberiz.
Kozmetik alanında bize uygun fiyatlar sunan firmalardan essence, uygun fiyatına karşın sürekli yeni koleksiyonlar çıkararak bizleri mutlu ediyor. Şimdi bu çalışkan firmanın ürünlerinden biri olan essence glow neon glow u inceleyelim.


Resimde ruj turuncu gibi görünüyor. Ama aslında öyle değil. Nasıl tatlı bir pembe rengi var size anlatamam. Jelibon gibi içinden ışığı geçiriyo ve parıl parıl parlıyor. İnsanın yiyesi geliyor. Ama ne yaptıysam ne ettiysem o rengi yakalayamadım. Her türlü ışıkta çektim ama kamera bir türlü algılayamadı. Bu yüzden çok üzgünüm.


Ürüne ruj dedim. Öylede geçiyor zaten ama alıp denerseniz yapısından anlayacaksınız. Normal bir rujdan çok farklı bir yapısı var. Sanki ruj kalıbına sokulmuş katı bir parlatıcı gibi. Tam bir parlatıcı kıvamında çünkü sürünce de dudağınızda o kayganlığı hissedeceksiniz.

Rengine gelince kabında göründüğü kadar janjanlı, canlı ve koyu bir rengi yok. Yukarıdaki swatch ındanda anlayabilirsiniz zaten. 



Rujun dudaktaki rengide böyle. Doğal makyaj yapacağınız zaman çok ideal bir ruj olduğunu düşünüyorum.


Tabi olmaza olmaz sizin tatlı yorumlarınızıda bekliyorum. Ne yapalım bir sonraki çekilişte bu da yer almalı mı sizce?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder