25 Ekim 2014 Cumartesi

pembe ve gümüş tonlarında göz makyajı yapımı


Herkese merhaba. Bugün güzel bir gün olsun yazımı okuyan herkes için.
Bugün sizlere gümüş alt tonlarında pembe bir makyajı sadece dört ürünle nasıl hangi şekilde ve sıralamada yaptım adım adım anlatacağım. 


1. De henüz gözüm makyajsız dilerseniz far bazı kullanabilirsiniz.
2.de sadece gümüş renginde olan farımı uyguluyorum.
3.de pembe renk bir farı gözünüzünüzün uçlarına daha yoğun sürüyor ancak göz pınarlarınıza çok fazla dokunmuyor ve gümüş renginin kalmasını sağlıyorsunuz.
4.de gözünüzün ucuna ince bir eyeliner ucu çekiyorsunuz.
5.de eyeliberınızı gözünüzün ortasından aşağıya doğru birleştiriyorsunuz. 
6.da ise eyelinerınızı tamamlıyorsunuz.
7.de gümüş rengi farınızı gözünüzün altına hafifce düzgün bir şeritte sürüyorsunuz.
8.de ise son aşama kirbiklerinize can verecek rimelinizi sürüyor ve göz makyajınızı bitiriyorsunuz. 
Dikerseniz makyaj sabitleyici ürünlerdende sıkabilirsiniz.

Şimdi yaptığım makyajı değişik açılardan inceleyelim isterseniz aşağıdaki resimlere tıklarsanız resmi büyüterek yakından bakabilirsiniz.






Kullandığım ürünler bunlardı.  Gecenlerde yazdığım allığın rengi çok yoğun geldiği için bu sefer far olarak kullanmayı tercih ettim sizce nasıl?

2 yorum:

  1. Canim ben cok begendim makyajini cok kibar ve guzel duruyo gercekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım kibarlık iyidir :)

      Sil