22 Ekim 2014 Çarşamba

Bir gecede saç nasıl kıvırcık yapılır


Bir gecede saçlar nasıl kıvırcık yapılır? Çok basit bir yöntemi var bunun. Genellikle düz kabarık bir saça sahibim. Ve normalde saçlarım belime kadar uzun. Ama kıvırcık saçlara bayılıyorum bu yüzden saçlarımı yıkayıp kuruttuktan sonra anneminde yardımıyla başladım sarmaya nasıl mı?  Hemen geçelim nasıl sardığıma.


Yukarıda gördüğünüz gibi sardım. O sardığım renkli şeyleri sorarsanız onlar pipet. Bildiğiniz içecek içerken kullandığımız pipet.  Marketlerde poşetini 2 3 liraya bulabilirsiniz. 
Nasıl sarıldığına gelince severek takip ettiğim sebibebi nin çektiği videoyla size yapılışını göstermek istiyorum. 



Eğer izleyemezsiniz buraya tıklayarak sebibebi nin youtube kanalındaki videoya ulaşabilirsiniz. 


Videoda gördüğünüz gibi ilk pipetleri açtığınızda yukardaki gibi oluyor daha sonra ellerinizle tarayarak aşağıdaki kıvurcık görüntüyü elde edebilirsiniz.  Bubu bir iki saattede elde edebilirsiniz ancak ben gece uyurken de sökmedim ve sabah bu sonuçla karşılaştım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder