24 Ekim 2014 Cuma

Mimlendim...


Sevgili sihirli mavi beni hem dart ödülüne layık görmüş hemde mimlemiş. Şimdi gelelim mim sorularına;


1- Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime:
Huzur!!!
Ne zaman huzura ihtiyacım olsa hemen yardımıma koşar beni rahatlatır...
2-  Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da ara verdiğiniz?
Asla bıkmam!!!

3- Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanız astığınız, fan dediğimiz türden?
Dönem dönem sürekli şarkılarını dinleyip takip ettiğim sanatçılar oldu ama bir süre sonra sıkılır bırakırım ve yeni birisini bulurum sürekli fanı olduğum birisi yok.

4- Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Denedim ama yapamıyorum :)

5- Çok klasik ama yine de sormak istiyorum: Sizin türünüz hangisi?
rap ve metal müzik harici bütün türleri dinlerim. 

6- "Asla dinlemem" dediğiniz bir tarz var mı?
metal ve rap asla dinlemem.

7- Size bir şarkıcı olsanız, kim olmak isterdiniz desem?
bilemiyorum belki Beyonce...

8- İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Saçma sapan sesler üzerinde oynanıp karga sesleri bize güzel diye yutturmalarına izin vermezdim.

9- "Bu şarkı benim!" dediğiniz bir şarkı var mı?
Ruh halime göre değişir bugün sezan aksu nun bi şarkısına benim şarkım derim yarın müslüm gürses in bir şarkısı öbür gün anonim bir türküye benim şarkım derim belli olmaz . :D

10- TV'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle, sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.
sunucusunun ses sanatçısı olduğu talk showları pek izlemiyorum daha çok komediyle uğraşan talk showları seviyorum.


11- "Kim şarkı söylemesin?"sorusuna vereceğiniz ilk isim ne olur?

ajdarr!!!

Bende alice makyaj diyarinda ve misspoine yi mimliyorum. Kolay gelsin kızlar...

4 yorum:

  1. Çok teşekkürler canım :)
    Ajdar var mı hala yahu? Gerçi, ara ara sürpriz çıkışlar yapabiliyor ama :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz olurmu gecen sene şah damar atar damar ajdar diye şarkı çıkarmıştı yine bir çıkış yapmasından korkuyorum :)

      Sil
  2. Teşekkür ederim :)

    Müzikle pek aram yok o yüzden yapamayacağım.

    Çok sağol <3

    YanıtlaSil