24 Ekim 2014 Cuma

avon mega effects eyeliner


Merhaba. Bugünde bir süre önce çıkmış ve herkesin stoklamış olduğu avonun eyelinerını inceleyeceğiz. 
Açıkçası ürünü sevdimmi sevmedimmi bilmiyorum muallakta kaldım. Çünkü hem artısı hem eksisi var o yüzden bilemedim.


Ürünün ucu benefit in eyelinerına benziyor. Biraz da keçeli kalem ucu gibi. Ancak bu eyelinarınızı daha düzgün çekmenize yardımcı oluyor ve işinizi kolaylaştırıyor. Bu yönünden çok iyi.
Ancak eyeliner çok ama çok kuru yani anlayamadım acaba sürdükten sonra hemenmi kuruyor yoksa ürün bozukta kurumuşmu bilemedim. 


Ürünün swatch ıda yukarıda gördüğünüz gibi bu kalınlık ve incelikte çekebiliyorsunuz.


Normalde ince eyeliner çekmeyi çok seviyorum ancak size daha iyi gösterebilmek adına yüzümde hiç makyaj yokken sadece eyelinerın uygulamasını yaptım. Benim yorumlarım böyle eğer sizde kullandıysanız ancak benim ki gibi kuruma problemi yok problem benimkindeyse söylerseniz yeni bir tane alıp denemek istiyorum. Herkese sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder