27 Ekim 2014 Pazartesi

essence tip painter


Bugün hepiniz için güzel bir gün olur inşallah diyerek yazıma başlıyorum.
Geçenlerde yine essence standına uğradım ve gözüme şirin gözüken french manikür yapmaya yardımcı bu ürünü aldım . Büyük bir hevesle eve geldim ve hiç beceremediğim french manikürü yapmak için işe koyuldum.



Resimde de gördüğünüz gibi incecik bir fırçası var o kadar rahat sürülüyorki anlatamam. Bu yüzden çok mutlu oldum ve diğer elime geçtim.


Tam diğer elime geçmiştimki bir baktım diğer elim çoktan bozulmuş. Kaç defa uğtaştım size anlatamam. 4 saat boyunca kurumasını bekledim bütün günüm zehir oldu hiç bir yere dokunamadım dokunduğum yerler bozulmaya devam etti çünkü.


Ertesi gün kalktım ve tırnağımı hafifçe bastırdım hala yumuşaktı. Üstelik 8 kat cila sürmüştüm ve  üstünden 1 gün geçmişti. Ama bu bir oje soyulması değildi tamamen yumuşak bir yapıdayken ittirilip bozulmuştu. Anlamıyorum kuruyup tırnağımda durmayavaksa ne işe yarar ki bu ürün?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder