18 Ekim 2014 Cumartesi

makyaj ve takı düzenim




Herkese iyi hafta sonları...
Bugün size makyaj ve takı düzenimi göstermek istiyorum. Koleksiyon denecek kadar fazla malzemem yok. Çünkü hızlı tüketiciyim ve ürünler bittikçe yenilerini alıyorum. Bu yüzden yazıya koleksiyon değil düzen diye giriş yaptım.

Öncelikle düzenimi çok sık değiştiriyırum bugün beğenmezsem yarın yapacak başka bir düzen bulur ve yine değiştiririm öyle bir huyum var. Ancak bunşar çok sık olunca sizinle hepsini paylaşmıyorum tabi.
Bir önce ki makyaj düzeni yazımı okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.



Düz krem rengi olan masamı biraz renklendirmek için çiçek desenli bir kumaşı alıp ölçülerine uygun bir şekilde kestim ve yerleştirdim. Onun üzerinede olmazsa olmaz ikea saksılarına koyduğum makyaj malzemelerimin bir kısmı ve ikeadan aldığım rafı resimdeki gibi konumşandırıp küçük biblolarla da süsledim.


Bir önceki yazımda ojelerime raf olarak kullandığım eşyayı ojelerimin artık raf kısımlarına sığmadığı için kaldırdım ve o u yatay olarak çekmeceme yerleştirdim. Onu yerleştirmeden önce çekmecenin üstünede koyduğum desenli kumaşı çekmece boyutunda kesip yerleştirdim ancak üstünde eşyalar olduğu için şu an görünmüyor. Çekmeceyi bölümlere ayırdıktan sonra gördüğünüz gibi içini düzenledim.


Gelelim ojelerimin olduğu çekmeceye malesef bu diğerleri kadar renkli değil. Bu karton çekmeceyi de ikeadan almıştım.


Çekmecenin içide bu şekilde.



Takılarıma gelince oldukça çoklar. Henüz onlar için kafamdaki düzeni kuramadım. Onlar için daha geniş bir alanda tek tek sergilenelecek bir yer istiyorum ama malesef odam buna müsait değil. Böyle olunca aslında çol sevdiğim bir takı pluyor ve belki uzun zaman görmeyip unutuyorum o takıyı.Çok fazla takım var çoğunu eskiyince atıyorum. Bazılarına kıyamıyorum ama atamıyorum da onları da yine bu çekmece büyüklüğünde bir kutuda saklıyorum.

Benim düzenim böyle makyaj ve takı düzeni yazılarını okumayı çok seviyorum eğer sizlerinde böyle yazıları varsa linkinizi atın okumayı çok isterim. Tabi beğendiğinizi belli eden güzel yorumlarınızı esirgemez bana destek olursanız bende gaza gelir daha çok güzel yazılar yazarım. Hepinizi öpüyorum... 

4 yorum:

  1. Ben de cok seviyorum bu duzen meselesini ama duzensizligimi yazacak cesaretim yok :)

    YanıtlaSil
  2. Busecim çok şeker bir makyaj masan var.Parfümlerin tek sıra dizilişi,masadaki objelerin birbiriyle uyumu,ürünlerin genel görünüşündeki düzen gözümden kaçmadı.Takı konusunda aynı sorunu ben de yaşıyorum.Çekmecede kozmetik ürünler artıp yer tutunca takılarıma düşen alan küçüldü ne yazık ki.Sen bir düzen geliştirirsen buraya yaz da senden biraz kopya çekeyim ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlı şeyler yazıyosun ya ağzım kulaklarımda okuyorum bildiğin takılarım için özel bir alan oluşturursam hemen yazıcam zaten ama nasıl yapıcam bilmiyorum :D

      Sil