29 Ekim 2014 Çarşamba

kumsalda aşk nail art ı


Bu günkü nail art dizaynımızın konsepti gece kumsalda aşk...
Yapımı zor gibi gözükse de aslında değil tek zorlanacağınız nokta renkler arasında geçiş yapmak.  Onun haricinde çiziminde zorlanacağınızı hiç sanmıyorum. Tabi elinizin titrememesi de önemli. Şimdi yapım aşamalarına gelelim.


Renkler arasındaki geçişi kolaylaştırmak için ne oje fırçası ne de nail art fırçası kullandım. Tamamen ince bir sulu boya fırçası kullandım. 
***Mor ojemi ilk önce bütün tırnaklarıma hafif bir şekilde uyguladım.
***Devamına biraz daha açık bir mor rengini sulu boya fırcasıyla tırnaklarımın alt kısmına hafif hafif dokundurarak yavaş bir geçiş sağladım.
***Orta ve yüzük parmağıma resimde görüldüğü gibi beyaz ojeyi yine sürmeden dokundura dokundura hafif bir geçiş yaptım. Eğer bu işlemi yapmadan direk sürersiniz keskin geçişler yapar ve istenilen görüntüyü elde edemezsiniz.
***Denizin çizgizini belirlemek için koyu bir lacivert rengiyle çizgiler çekmelisiniz.
***Daha sonraki aşamada denizin renginin açılarak gelmesi gerektiğinden açık mavi bir renkle yoksa olan lacivert rengi beyaz ojeyle rengini açıp uyguluyorsunuz. Ancak bunu aşağı doğru değil sağa sola giderek sürmelisiniz.
***Altına ince fırcayla inişlili çıkışlı sıyah bir kumsal çiziyorsunuz.
***Daha sonra işaret parmağınıza ağaç çizmelisiniz.  Bunu ana dallar ve sarkan dallar olarak kuru bir ağaçmış gibi düşünebilirsiniz.
***Aşıklarımızı çizmek içinse önce kafaları için birer nokta koyun ve altına resimdeki gibi vücudunu tamamlayın.
***Son olarak ta son kat cilanızı sürün ve bittiiii...

Şimdide farklı açılardan inceleyelim. 






Eğer beğendiyseniz yeni beğeni butonlarımı kullanabilir ve ya yorumlarınızla beni destekleyebilisiniz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder