26 Ekim 2014 Pazar

Cadılar Bayramı nail art


Merhaba . Bu gün sizler için Cadılar bayramı nail art ı yaptım. Biliyorum bizim kültürümüzde cadılar bayramı kutlamaları yok bende kutlamıyorum zaten ama belki takipçilerim arasında bu kültüre sahip insanlar vardır diye düşündüm. Hem de uzun zamandır nail art yapmıyordum bana da bir fikir oldu. Şimdi gelelim bu nail art ı yapım aşamalarına.



İlk olarak siyah ojemi sürdüm. Gecenin karanlığını bu şekilde sağlıyoruz . 

Yıldızlar için simli ojemizi sürüyoruz. 

Daha sonra turuncu ve sarı ojeleri geçişli bir şekilde ay şekli yaparak sürüyoruz.

Siyah ojeyle kurumuş ağaç ve çitleri çiziyoruz.

En son da şato benzeri küçük bir ev yapıyoruz.

İşte cadılar bayramı için hazırlanmış tırnaklarımız hazııırrr...




Cadılar bayramını kutlayan herkese iyi eğlenceler, bol korkutmacalar...

6 yorum:

  1. Bu yetenek gerektiren bir nail art olmuş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında yapabilirmiyim diye düşünmeden yapacağınızı düşünüp yaparsanız sizde başarırısınız . Bunları kağıda çizebilirsen eğer tırnaklarına da rahatlıkla uygularsın bence :)

      Sil
  2. Cadılar bayramı bahane nail art şahane olmuş gerçekten.Çok sevsem de bu nail art denen şeyi beceremiyorum.Düşünce gücüyle falan da olmuyor özel ders alabiliyor muyuz sizden Buse Hocam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha hoca olduk şimdide çok hoşsun gerçekten ders verebilme işini nasıl yaparız bilmiyorum ama varsa bi imkanı seve seve öğretirim canım sanıldığı kadar zor değil aslında :)

      Sil
  3. O kadar mütevazısın ki bunu söylemen bile yeter :))

    YanıtlaSil